Dywaniki samochodowe

Dywaniki samochodowe – lepiej wybrać gumowe, czy może welurowe?

28 stycznia 2018 Administrator 0

Znajdują się one w pakiecie standardowym, jednak po latach użytkowania są często bardzo zużyte i wyglądają mało estetycznie. Dywaniki samochodowe to ważny element wyposażenia, który wielu kierowców zwykle nie docenia, nim nie dojdzie do konieczności ich zakupu. Mogą być one zarówno funkcjonalne, jak i dodać wnętrzu auta ciekawej stylistyki (np. dywaniki sportowe). Dzisiejsze modele tychże produktów dzielą się na welurowe i gumowe. Pytanie brzmi zatem, która wersja jest lepsza? Warto się tu przy okazji zastanowić nad wadami i zaletami obu opcji zakupu oraz kilkoma innymi niuansami dotyczącymi tego specyficznego asortymentu. Indywidualne preferencje a funkcjonalność Pierwszym dylematem, który trzeba przepracować podczas wyboru dywaników samochodowych, jest oczywiście decyzja, czy lepiej postawić na estetykę, czy może bardziej liczy się dla danego kierowcy praktyczna strona tych produktów. Rynek akcesoriów motoryzacyjnych jest na tyle bogaty, że w każdym przypadku możemy znaleźć odpowiadającą nam ofertę, a wybór sprowadza się wówczas do tego, czy będzie to wersja dedykowana pod konkretny model auta, czy też uniwersalna. Zarówno modele gumowe, jak i welurowe posiadają obie te możliwości, choć oczywiście im lepiej dopasowany dywanik, tym bezpieczniejsza podróż, gdyż dzięki temu mamy pewność, że nie przesunie się on podczas jazdy i przykładowo nie zablokuje jednego z pedałów. Wiele zależy od pogody Tym, co podkreśla wielu ekspertów i entuzjastów motoryzacyjnych, jest zawsze znaczenie warunków atmosferycznych dla wyboru niektórych elementów użytkowych pojazdu. Skoro pogoda pomiędzy porą letnią stanowi tak duży dysonans do aury Więcej

Drukowanie zdjęć

Drukowanie zdjęć – jaki rodzaj drukarki wybrać do tego zadania?

27 stycznia 2018 Administrator 0

Można by pomyśleć, że w dobie współczesnej technologii drukowanie zdjęć powinno być czymś bardzo powszechnym. Choć sprzęt, który możemy zakupić do własnego domu, jest coraz bardziej zaawansowany i nierzadko wielofunkcyjny, to wciąż nie uchodzi za standardowe wyposażenie domowe. Przyczyną może tu być jednak nie tyle brak możliwości, ale przede wszystkim niskie zainteresowanie taką opcją, ze strony konsumentów. Coraz więcej zdjęć posiadamy w formacie cyfrowym, a coraz rzadziej odczuwamy w ogóle potrzebę zamiany ich w papierowe egzemplarze. Drukarki fotograficzne jednak się nie poddają. Jedne stawiają na profesjonalną jakość i zakres opcji, inne inwestują raczej w atrakcyjną formę zdjęć, dając klientom między innymi możliwość stworzenia fotografii wyglądających jak polaroidy. Co więc wybrać? Jaki rodzaj drukarki będzie najlepszy dla kogoś, kto zamierza przy jej użyciu drukować zdjęcia? Co mamy do wyboru? Na rynku nie brakuje drukarek fotograficznych, a ich specyfikacja coraz lepiej radzi sobie ze sprostaniem indywidualnym wymaganiom swoich użytkowników. To, że jednak jest ich tak wiele, nie znaczy, że każda da sobie również dobrze radę z przygotowaniem fotografii. Zanim więc podejmie się ostateczną decyzję co do zakupu jednej z nich, warto najpierw zdawać sobie sprawę, że taki sprzęt może korzystać z kilku różnych technologii, a są to w szczególności: – drukarki atramentowe, – drukarki laserowe, – drukarki termosublimacyjne. Rodzaje drukarek – porównanie Chcąc kupić drukarkę, na której będzie można drukować zdjęcia w domowym zaciszu, warto zdawać sobie sprawę z podstawowych różnic, jakie Więcej

Zimowe mrozy

Zimowe mrozy i problemy z akumulatorem – czy zakup boostera może tu pomóc?

27 stycznia 2018 Administrator 0

Każdy kierowca doskonale zdaje sobie sprawę, że rozruch silnika po nocy, którą spędził on na zimowym mrozie w oczekiwaniu na przekręcenie kluczyka, jest dla niego sporym wyzwaniem, wymagającym większej mocy. Ją zaś silnik pobiera z akumulatora, więc jak nietrudno się domyślić, jego eksploatacja, zwłaszcza w cyklu miejskim, może być wówczas dużo większym obciążeniem i finalnie znacznie skrócić żywotność baterii w aucie – oczywiście, jeśli nie będziemy jej odpowiednio doładowywać podczas jazdy. Pełne naładowanie akumulatora po rozruchu silnika w lecie trwa ok. 15 min. Zimą ten czas może być nawet 2 razy dłuższy. Nic więc dziwnego, że spotkanie o poranku kierowcy, który ma problem z uruchomieniem silnika i potrzebuje doładowania dla swoich czterech kółek, jest tak bardzo prawdopodobne. Czy jednak taki motoryzacyjny gadżet, jak booster do akumulatora, może tu coś zmienić? Czy polskiemu kierowcy opłaca się inwestować w tego typu wsparcie na zimę? Współczesność działa na prąd Elektroniczne gadżety otaczają nas już ze wszystkich stron, ale jeśli nie dostarczymy im prądu, to są tylko elektroodpadami. Motoryzacja również coraz bardziej opiera się na tego typu technologii, projektując swojej systemy w taki sposób, by dzięki prędkości reakcji czujników i szybkiej analizie komputera pokładowego zwiększyć nasz komfort, bezpieczeństwo oraz przyjemność z samej jazdy i manewrów na drodze. Energia elektryczna jest więc w nowych modelach aut równie ważna, co paliwo w baku. Akumulator jest zatem mocno obciążony i w mroźne dni może nie podołać w Więcej

gadżety reklamowe

Nietypowe gadżety reklamowe – czy myślałeś o takiej formie promocji swojej firmy?

27 stycznia 2018 Administrator 0

Gadżety reklamowe to asortyment o ogromnym zasięgu i potencjale promocyjnym. Wybór jest tu jednak trudny, gdyż nie zawsze postawienie na standardowe opcje wypada najlepiej z perspektywy opartego na nich marketingu, czy efektu, jaki spodziewa się odnieść przedsiębiorca. Klasycznym wyborem polskich klientów poszukujących odpowiedniego asortymentu w tej branży są oczywiście długopisy, breloczki, czy pendrive reklamowy z nadrukiem. Widać to zwłaszcza podczas targów branżowych, gdzie na wielu stoiskach można znaleźć bardzo podobne gadżety, różniące się jedynie logo marki, które ma reprezentować firmę, która jej rozdaje. Niektórzy wystawcy idą jednak w tej kwestii o krok dalej i korzystają z szerokiego zakresu akcesoriów reklamowych, promując się za pomocą dość nietypowych i oryginalnych gadżetów. Na pewno można tu mówić o zaskoczeniu konsumenta – nierzadko pozytywnym. Co jednak zalicza się do tej grupy? Jakie produkty reklamowe mają w sobie potencjał, a jednak rzadko się z nich korzysta? O tym poniżej. Technologia Bluetooth Mówi się, że gadżet reklamowy powinien być niewielki, ale także funkcjonalny. Nowoczesne technologie bardzo dobrze wpisują się w ten trend, dlatego to między innymi w elektronice powinno szukać się inspiracji dla wzmocnienia linii marketingowej danej marki. Jednym z ciekawszych opcji może tu być natomiast głośnik Bluetooth – popularny zwłaszcza wśród młodszych konsumentów i należący do gadżetów wpisujących się w trend mobilnych rozwiązań dla nowoczesnego klienta. Niektóre modele są tu nawet wodoodporne, dlatego mamy pewność, że osoba, która otrzyma jeden, będzie z niego korzystała, a Więcej