3 najczęstsze przyczyny obniżenia męskiej sprawności seksualnej i sposoby na ich pokonanie

sprawność seksualna

Niezadowolenie ze współżycia może być przyczyną wielu kłótni w związkach z każdym stażem. Jeśli przyczyną zbyt rzadkich bądź niesatysfakcjonujących zbliżeń są problemy z potencją partnera warto zapoznać się z ich możliwymi przyczynami, by móc skorzystać z adekwatnych rozwiązań, które systematycznie stosowane, pozwolą na dobre zapomnieć o problemie.

Stres

Przepracowanie i długotrwały stres to najgroźniejsi wrogowie męskiej sprawności seksualnej. Kłębiące się w głowie myśli związane z pracą potrafią efektywnie odciągnąć partnera od najbardziej nawet atrakcyjnej kobiety. Aby zredukować stres warto wprowadzić do swojego codziennego harmonogramu medytację, która pozwala oczyścić i odprężyć umysł.

W większości przypadków kumulacja stresu i zmęczenia ma miejsce wieczorem – kiedy to stereotypowo powinno się mieć największą ochotę na seks. Zamiast odgradzać się od siebie murem w łóżku można przecież odwrócić sytuację czyniąc z poranka czas miłosnych igraszek. Wielu mężczyzn właśnie po nocnym wypoczynku, kiedy to organizm jest zregenerowany i tryskający energią odczuwa największą potrzebę zbliżenia. W związku z tym nastawienie budzika pół godziny wcześniej niż zwykle może być jedną z najlepszych decyzji do podjęcia!

Nieodpowiednia dieta

Zjadane w biegu, często wysokoprzetworzone produkty spożywcze nie spełniają podstawowej funkcji jedzenia jaką jest systematyczne dostarczanie wszystkim tkankom organizmu niezbędnych do prawidłowego działania witamin i minerałów. Żyjący w oparciu o tak ubogą dietę organizm skupia się na wydatkowaniu energii tylko na działania priorytetowe, czyli tak de facto te wykonywane bez świadomej ingerencji człowieka. Zapewnienie odpowiedniego bogactwa składników w diecie a także zmiana statusu posiłku z konieczności na rozkosz podniebienia ma niezwykle korzystny wpływ na ogólny stan zdrowia, a co za tym idzie daje możliwość na zajęcie się także przyjemnościami.

Ludzkość od wieków wykorzystuje specyficzne właściwości wielu roślin i przypraw w celu zwiększenia męskiej sprawności seksualnej. Do najczęściej używanych afrodyzjaków zalicza się:

– ryby i owoce może z krewetami i ostrygami na czele – nie bez przyczyny mieszkańcy Basenu Morza Śródziemnego w masowej świadomości postrzegani są jako kochankowie doskonali,

– przyprawy – a zwłaszcza lubczyk, cynamon i korzeń żeń-szenia,

– jaja,

– pestki i orzechy – w szczególności sezam i pestki dyni,

– czerwone wino – ale tylko w niewielkich ilościach nie przekraczających objętościowo jednego kieliszka dziennie.

Godnym rozważenia rozwiązaniem jest również wzbogacenie codziennego jadłospisu o odpowiedni suplement diety. Dobry środek na potencjęzawiera wszystkie najważniejsze aminokwasy, witaminy i  składniki mineralne zestawione w optymalnych proporcjach, dzięki czemu jedna tabletka może okazać się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę na drodze do wspomagającej potencję diety (przykładem takiego środka jest np. Permen).

Za mało ruchu

Ograniczona przez siedzący tryb życia aktywność fizyczna ma negatywny wpływ nie tylko na stan stawów i mięśni, ale także na ciśnienie krwi. Odpowiedzialne z kolei za wzwód. W celu unormowania ciśnienia krwi warto zadbać o odpowiednią dawkę codziennego ruchu. Nie trzeba od razu uprawiać sportu wyczynowo, wystarczy energiczny spacer, by pobudzić układ krwionośny. Z kolei wydajnościowe ćwiczenia na siłowni poprawią kondycję oraz wpłyną pozytywnie na wizualną formę sylwetki , co z pewnością poskutkuje podniesionym libido u partnerki.

Drobne, stosowane regularnie zmiany mogą pomóc w przywróceniu potencji na poziomy z najbardziej udanych i ekscytujących lat życia seksualnego.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

Zobacz również

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*